You awesome dudes <3

Läst en grej och all lust till att göra någonting har bara runnit ur mig. Vet inte vad jag ska göra, vet inte vem jag ska lita på.

Jag skulle vilja tipsa er om en sak men vill inte göra det för dels att jag intre gör sånt och dels för att båda bloggar och jag vill inte ge dem någon chans till mer läsare. Jag vet att min blogg har mer läsare än deras, mer seriösa läsare. Så varför ska jag ens bry mig? Deras bloggar står inte ut ur mängden (vilket inte min heller gör), syns inte på något sätt. Ändå får jag mer läsare än de, jag får de seriösa läsarna. Och ni betyder allt! Alla ni som läser min blogg, lämnar vilken liten kommentar som helst:

U make my day! :love:

Vad skulle jag göra utan er? Ni är mitt allt, ni är anledningen till att jag bloggar. Trots allt annat som händer så tänker jag mest: "Vad ska jag ge dem idag?" Jag vet att detta typ utav inlägg inte är roligt att läsa men en av de anledningar till att jag skapade bloggen (den minsta anledningen) var att ha ett ställe där jag får skriva av mig, låta alla problem och tankar rinna ut från fingertopparna, ner i tangenterna och upp på skärmen.


Ber om ursäkt för detta inlägget men jag var tvungen att skriva av mig. Behöver inte alla det någon gång? ;)


Älskar er, som sagt: U make my day :love:

(Om jag visste hur man gör skulle jag lagt upp en video som passar bäst på er men eftersom jag inte kan så blidde det inte så)

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Vinnarna av HAIR DONUTSEN är utsedd och finns länkad här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/tavling-vinn-3st-hair-donuts.html



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase.html

2011-08-30 @ 17:48:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0