Klickat lite ^^

Hejhej på er ♥

Jag har åkt på en dunderfeber kombinerat med härlig förkylning så humöret är inte på topp just nu :( Men, för att få upp det igen så har jag klickat hem lite saker ifrån ellos ^^ Hade egentligen gett mig själv shoppingförbud fram tills det att jag köpt min iPhone, men den här gången kunde jag inte hålla mig!



Köpte en blus, har letat efter något liknande sånt här ganska länge ;)



En pullover, tyckte den var lite söt ^^



Och en svart cardigan utan knappar :)

Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MYcket Fint:)

2011-11-14 @ 22:51:40
Postat av: Lovisa

Fint! :D Har jag förstått fel eller var du i New York och Paris i år? Kan du inte lägga upp några bilder från det? Gärna i olika inlägg så man vet vad som är NY och vad som är Paris? Jag skulle jättegärna vilja se bilder eftersom att jag ska till Paris i februari nästa år :)



Jättefin blogg ! :D Kram

2011-11-15 @ 14:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0