Gud jag ger upp!

Gaaaah!!!!!

Tänkte blogga lite nu med bilder på vad som följde med hem ifrån Överby igår och vad jag har ägnat hela dagen idag åt, men asså jag ger upp! :o

För det första fick jag skriva in epost och lösenord 13 gånger för att överhuvudtaget komma in på bloggen. Sen tog det två minuter att komma fram till "översikten" över bloggen. En minut att kunna börja på nytt inlägg och nu när jag skulle ladda upp bilder stod det att det var något fel med internet -.-

Så istället ska jag gå upp och dega i sängen och se på en gammal teveserie som heter Mot alla vindar. I brist på internet ...

Någon mer som haft samma problem?

Godnatt.

(och ja, jag är lite sur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0