På helger ska man ha en paus från skolan. Lycka till med det

Hello ♥
Det har inte blivit så mycket bloggning nu den senate veckan men istället har jag blivit klar med massa skolarbete så förhoppningsvis slipper jag få två streck i höstterminens betyg :/ Detta är första gången jag sitter vid datorn på fem-sex dagar kanske? Så det hade hänt lite grejer på facebook och överallt, blev en aning förvirrad när jag tryckte upp internet och det var bytt till Google Chrome istället för Windows explorer...
Jag sitter och skriver på min svenska deckare som ska vara klar på torsdag och efter det blir det engelska "uppsats" om en svensk högtid :)
"De vände sig om och började gå mot det buskage hon pekat på. När de kom fram såg de flickan som låg på rygg på marken. Ögonen stirrade oseende upp i himlen, ena armen låg över huvudet och den andra längs med kroppen. Hon hade på sig vita shorts och ett vitt halvtransparent linne som nu var helt nerfläckade av mörkrött blod."
Oooh, scary stuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0