Dude, whats up?

Är på lite sånthära "feelgood" humör så jag tyckte rubriken passade hyfsat bra ^^

Tänkte köra en liten lägesuppdatering. Egentligen är jag är på alldeles för bra humör för att sitta och hänga vid en dataskärm.  Hm, det har gått 10 minuter och jag har skrivit tre rader... Inget bra inlägg det här så jag bara skriver det som poppar upp i huvudet :D Alltid något ;)

På ÖppetHus grejen i onsdags fick jag reda på att den skolan jag eventuellt ska gå på bara har två klasser, och sex stycken nästa år. Känns helt okej ;) Jag kollade in i Stylist-elevernas klassrum och såg en tjej som blev sminkad, det var inte det vackraste ajg sett men inspirationen bara flög i mig :D Kändes helt okej med tanke på att jag inte haft någon riktig inspiration på typ några månader ...

Så nu ska jag upp och måla och se om jag kan hitta någon bra film som jag kan se på under tiden ^^ Ska bara leta igenom datan efter en bild så detta inte blir helt tomt inlägg ;)



Blidde en på mig och min kisse som heter bland annat Frasse (riktiga namnet), Fransson, Skitunge(bara jag som använder det namnet när han bits), Gullungen, Pojken och lite såna andra urgulliga namn ^^

Har en öppet hus att gå på imorgon också innan det bär iväg till Göteborg och kusiner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0