Klickat lite ;)

Hello sötisar ♥

Mami skulle beställa lite musik från Ginza så då passade jag på att klicka med en teveserie som jag såg när jag var mindre. Nostalgi 




Och jag hade världens gulligaste crush på Corbin Bleu under de kommande 3-4 åren efter det att jag såg den ^^




Erkänn att han är liiiiiite gullig ;)

Annars idag har jag bara varit i skolan. Hade NO prov i Akustik, det kämdes som att det gick ganska bra faktiskt. Hoppas, hoppas, hoppas... Fick också tillbaka ett gammalt läxförhör där jag fått alla rätt men ändå bara fick VG, hm :s

Halva klassen ungefär är ute på prao (min tur nästa vecka) och Emma är i Malmö, jag tror ajg dör nästan. Så detta är till Emma:

Kom tillbaka NU snääääälla ^^ ♥♥

(För några sekunder sedan var det en liten kille, säkert yngre än min bror vilket betyder att han är minst 4 år yngre, som taggade mitt foto på Facebook)

Nu ska jag fortsätta spela Paradise Life på facebook :)

Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0