Mina fredagsplaner: *Blank*

Det blev inga vanliga inlägg igår för jag var inte på mitt bästa humör :(

Men det fanns inte så mycket att skriva om heller, ett resemöte bara där jag drog på mig två jobb denna helgen.
Resemöte: Jag är ju med i en resegrupp som ska till Kroatien i vår och varje vecka har vi ett möte där vi delar ut jobb och bestämmer saker :) De jobben jag tog var att stå och packa kassar på ICA, idag 16-18 och imorgon 12-14.

Igårkväll stack jag ut en snabbis för att snacka lite med en person, därav mitt dåliga humör.

Dagen idag:
Jag slutade kl 12 och gick då upp till cafeterian till Susanna och Emelie för jag skulle gå och käka med Emelie innan ICajobbet. Hon slutade 14 så det blev två timmars väntan däruppe innan vi gick till Nordpolen och fika :) Jag åt en fralla, en hallongrotta och drack cola :D Sen vart jag proppmätt och superkissnödig :(

Efter ICA åkte jag med pappa och köpte pizza och nu sitter jag här :)

(Har skickat iväg ett mejl till blogg.se supporten ang att mina inlägg kommer dubbelt, så förhoppningsvis ska det snart bli fixat)

Godernatt ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa; En fashionista i Portugal

sv; Tack! :) Nu har jag lagt till dig på Bloglovin'! :) Kram

2011-10-22 @ 02:25:07
URL: http://lovvann.blogg.se/
Postat av: LOVVANN; A Swedish Fashionista in Portugal

Oj, det blev fel namn och bloggadress, http://lovvann.com ska det vara ;)

2011-10-22 @ 02:25:58
URL: http://lovvann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0