Prao dag ett

Hello♥

Första dagen av praon är klar och jag är helt slut :o Mina fötter gör ont av bara helvete. Jag har märkt att det golvet som var i butiken inte är skönt att gå en heldag med klackar på :( Och det är inte det att jag ite kan gå i klackar en dag, gör ju det i skolan så.. :s Så imorgon blir det plåster och platta skor.

Jag kom dit kl 10 och fick då ställa mig inne på lagret och sortera byxor i storleksordning och lägga dem i snygga högar (det var kaos där inne). Sedan kom det massa kläder från en modevisning som jag fick springa genom hela butiken fram och tillbaka flera gånger för att de skulle tillbaka på plats igen. När det var klart skulle jag ta en hög med tex Filippa K eller Desigual (några av de märken de säljer) och gå igenom den och se ifall det fattades några storlekar ute i butiken och isådanafall hänga ut de som fattades. Jag fck också vara med när hon som jag jobbade för träffade en säljare (med världens underbaraste skånska dialekt) för att beställa underkläder och strumpbyxor.
Det är vad jag har gjort idag och jag ska ev ,tillsammans med en annan tjej som jobbar där, försöka få ordning i deras lagerrum :s Önska mig lycka till ;)

Är det några av er som haft prao än kära läsare? :D Isånafall, vart var ni? :)
 

Jag på förra årets skolfoto, blev någotsånär nöjd. (Har ännu inte fått årets, har inte ens fått lappen med "lösenorden" så jag kan inte ens gå in och beställa mina kort :o )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0