Prao dag fyra

Hello ♥

Varit världens softaste dag idag :) Satt i säkert fyra-fem timmar och kollade på kläder, skor och smink under min "arbetstid". Haha, jag och Jessica (hon jag praoade med idag) diskuterade massa olika roliga saker tex att vissa av de stora svenska bloggarna är sjukt dåliga förebilder, snygga kläder och väskor osv.. Många roliga diskussioner ;)
Jag har sålt lite grejor och moppat golvet också, men inte så mycket mer. Imorgon är det sista dagen och det ska bli väldigt skönt att slippa komma hem efter kl sex varje dag ;)

Ska snart gå upp och sova men ni kan nog gissa er till vad jag tänkt göra innan? ;)

Mackor!! ^^ svälter nästan ju :o



Ser ut såhär just nu, gammal bild men det jag har på mig stämmer ;)

Godernatt på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0