Torsdag

Godmorgon ♥

Just nu sitter jag och lyssnar på Ulrik Munther och funderar på om jag hinner vänta på att kameran ska synka med datorn så jag kan slänga upp min outfit idag :) Första dagen som jag har tid över på morgonen. Jag har varit hur stressad som helst de andra dagarna :(

Men nu på morgonen har jag bl.a hunnit med:

• Se på ett avsnitt av Lilo och Stitch (medans jag åt frukost då, men iallafall).
• Lägga på eyeliner tre gånger och tagit brt den tre gånger.
• Välta ner eyelinerflaskan i golvet så den gick sönder och sprutade kolsvart eyeliner över golvet.
• Tvätta borrt den med först vatten och sedan sminkborttagningsmedel.
• Byta outfit två gånger.

Har hunnit med ganska mycket känner jag ;)

Har också kommit fram till at kameran inte hinner synka så det får bli vanliga bilder på själva plaggen bara :)







Enkelt men ändå snyggt ;)

Vi höres senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa; Livet i Portugal

Älskar kavajen och byxorna!! Följa varann på bloglovin? :)



xoxo

2011-10-14 @ 21:06:13
URL: http://lovvann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0