*Vanligt inlägg som inte har någon passande rubrik*

Hejsan på er bloggläsare :)

Idag i skolan var vi på Lagmansgymnsiet på en "Gymnasiemässa" som de kallade det. Vi fick följa med till två olika linjer och då fick de berätta lite vad de gjorde och sånt. Jag gick till Samhäll ,där vi hade två lekar varav en var att man skulle ställa sig i ordning efter födelsedagar utan att prata, och till Estet där vi fick lära oss snabbt att sjunga/spela låten "Living after Midnight". Jag sjöng med kanske 9 andra personer och det var ganska kul, men jag vill fortfarande inte gå där.

Ikväll ska jag iväg på resemöte och ska nog gå snart för jag ska ev köpa en väst innan ^^ Har spanat in den ett tag så ... ;)

Vi hörs senare ♥



Living after midnight- Judas Priest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0