Dagen idag

Godmorgon sötisar :D

Jag får väl börja med att be om ursäkt för gårdagens kvällsinlägg, det var någon anonym som tydligen störde sig rejält på att jag skrev att jag hade en OnePiece när jag egentligen hade *citerar* "Någon billig skit från gina". Så till er andra om det finns någon mer som störde sig på det: Förlåt :)

Men jag tänker på hela plagget som en OnePiece, eller vad kallar ni det?  Jättepyjamas eller säger ni fejk-Onepiece? :)

Förövrigt så går jag till 16.15 idag, eller jag har sånglektion så skolan slutar 15.35 men det är för länge iallafall ;)

Hur länge går ni idag kära läsare? :D


Kommentarer
Postat av: caroline :)

Men det är ju fortfarande en onepiece även om den inte är äkta ? <3

2011-09-13 @ 21:53:18
URL: http://underestimated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0