Godmorgon

Godmorgon kära läsare ♥

Är hemma idag med, men siktar på att gå imorgon. Vi slutar ju 12.15 så det är inte precis en ansträngande dag.
Har inte ätit frukost än och min mage skriker efter mat så det får jag nog springa upp och fixa snart ;) Istället för att äta har jag suttit och nördat spel på Facebook :D Spelat det dära Sims spelet och Paradise Life (a) I brist på annan underhållning

Jag är också otroligt avundsjuk på min älskling som fick sin iPhone igår :( Lite efter 23.00 igårkväll får jag ett sms där det står något liknande: "Ville bara säga att jag fått min iPhone nu.". Tycker det är sjukt orättvist ;)

Under resten av dagen ska jag inte göra något speciellt, bara slappa och ta det lugnt, måla lite och sånt :)

Hur ser eran dag ut kära läsare? :)

Fin bild på hur jag ser ut nu:



Som vanligt kan ni igga min vackra min ;) Har på mig ett nattlinne (som en gång i tiden varit min mammas eller mormors examensklänning, kul fakta) och höll på att frysa ihjäl så drog på mig ett par strumpbyxor också ^^

Vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0