Mylovebasket

Har uppdaterat min Lovebasket igen :) Fokuserar på höst (inspirerades iallafall av hösten i helhet när jag valde ut plaggen).

Säg till (helst i ett av mina LoveBasket-inlägg) om det är något speciellt ni vill att jag ska fokusera på så ska jag göra så bra jag kan ;)

Litet smakprov:

Sisters Point | Madi KnitNelly  Shoes | Nicky

Sirius | Silverarmband - Kub & PärlaMarc by Marc Jacobs | Roxy Herringbone High Wasited Flare Trousers by Marc By Marc

En perfekt höstoutfit ;) Märken från höger: Sisters Point, Nelly shoes, Sirius och Marc by Marc Jacobs)

Kommentarer
Postat av: Lisaaaa

Kan du inte göra en mylovebasket med typ finkläder och festkläder? Skulle vara kul :D



Fiin blogg :D

2011-09-24 @ 09:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0