Nelly Eve

Hello ♥

Hittat lite smink dock inte beställt något (måste ha mamma eller pappa som betalar).  Så nu sitter jag och tittar på Nelly.com's nya kollektion "Nelly Eve" som betsår av klänningar för dig som längtar till röda mattan, som de själva säger. 

Det är riktigt fina plagg :) 

Visar mina favoriter nedan:



 


649 SEK



749 SEK

Min absoluta favorit har inte kommit in i lager än, men jag underrättar er när den gör det. Kan säga så mycket som att det är en kort mörkt grå klänning med fina spetsdetaljer ... ;)

Tycker denna kollektionen helt är värda pengarna; plaggen ser ut att vara väldigt fint gjorda och om man tittar på catwalkvideorna så ser man att de rör sig väldigt fint också :)

Jag tycker de här klänningarna är superfina och kan nästan se möjliga skor och accessoarer, frisyrer och sminknigar till ;)

Vill ni ha mer mode? Tell me ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja snälla! Tycker du har grymt fin stil och smak på kläder, har kollat din lovebasket och du är fan bäst! Mer mode, mer mode, mer mode :D <33333

2011-09-17 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0