Sängen snart

Hej på er :)

Tänkte att jag skulle koncentrerat mig lite mer på svenskan men jag fastnade framför Windows Media Player. Så gammalt jag vet, typ flera miljarder låtar som jag glömt bort fanns där så har suttit och lyssnat igenom nå¨gra stycken nu :D

Ska snart dra mig upp mot sängen men funderar på att äta något först, är otroligt hungrig! Och det går inte att sova med en tom mage ;)

Har inte tagit en ny bild på mig i min OnePiece men hoppas ni tycker det är okej med en arkivbild :D



Har dock utsläppt hår nu ;)

Natti natti på er :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ingen onepice!

du har nån billig skit från gina.....

2011-09-13 @ 07:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0