Veckan framöver

Hej på er sötisar :)

Har suttit och grejat lite och fått fram den här:


(Klicka på bilden för att se den i större format)

En liten fin planering över den kommande veckan :) Den kommre säkert att bli lite fullare med saker under veckans gång...

Har lite smått panik pga av praoen, har kontaktat en affär som sa att jag skulle ringa tillbaka nästa vecka. Och hon jag ska ringa till är bara i butiken onsdag-fredag. (Lappen ska in på torsdag)

Funderar på om jag ska söka något utanför Vara i typ Lidköping :) Vi får se hur det går med det ;)





Kommentarer
Postat av: Emma J

VILKEN SNYGG HEADER!!! du kke haft den länge men eftersom datan hemma har pajat så är det först nu som jag ser den :P

P.S. du måste bli frisk snart för jag saknar dig!! ♥

2011-09-28 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0